19 Temmuz, 2012

TONY BENNETT | KALBİME DOKUNDU GİTTİ

Yaz geldi gelecek derken sanki avuçlarımız dan hızlıca çabuk kayıyor mu ne ? Yoksa ben mi bu yazı bu kadar hızlı yaşıyorum anlamadım .Yaz demek ; tatil ,eğlence ,elbise , müzik ,festivaller , konserler ve yaz demek biraz da Caz demek.Bu yaz caz festivallerinde çok güzel isimler vardı ama benim için özel biri vardı :) o da Tony Bennett di.  Bence bu yazın en önemli konseriydi Tony Bennet konseri, Istanbul'a en güzel hediyeydi. Ve tabiyi ki ben bu konseri kaçırırmıydım kesinlikle hayır böyle bir şansım yoktu '' Kalbimi Dokununan Adamı '' kaçırmak istemedim , Küçükçiftlik Parkta yerimi aldım o muhteşem performansını seyretmek için.İlk önce sahneye Piyanocusu, Kontrabasçısı, ve davulcusu yerlerini aldılar.Sahneye çok hoş görünümlü güzel sesli bir kadın çıktı ve şarkısını söylemeye başladı bu bayan kızı Antonia Bennett 'den başkası değildi.
Çoğu konserine kızıyla beraber çıkıyor ve daha sonra kendisi sahneye çıkıyor .Ve beklediğimiz zaman geldi çattı 86 yaşında ki efsane sahnedeydi.Beyaz ceketi , Lacivert pantolonu ,açık renk bir gömleği ve Kravatıyla.Varlığı ile sahneden hemen seyircisiyle iletişim kurabilen bir sanatçı olduğunu ilk anlarda kanıtladı hayranlarına. Tony Bennett neden bu kadar çok seviliyor diyede içimden geçirmedim değil konser esnasında ; şarkılarını söylerken kalbimizin derinliklerinde bir yerler nüfuz etmeyi başardığı için sanırım bu kadar çok seviliyor ve çoşkuyla karşılanıyor.  En güzel parçalarını birbiri ardına söyledi unuttuğum bir kaç parçayıda hatırlattı bana ve konserde ki herkez bence büyülendi.There Will Be Never Another You, San Francisco, Stranger In Paradise, Fly Me To The Moon, Boulevard of Broken Dreams. Aynı zamanda ressam olan Bennett’ın 86 yaşındaki bu enerjisine hayran olmamak elde değildi. Konser boyunca ya şarkılara eşlik edildi ya sevgililerle dans edildi . Gençlerin yanı sıra , yaş ortalaması 60 üzeride olsa ve birazda naftalinde koksa herşeye değerdi. Konser sonrası en çok sevdiğim parçası '' Fly me to the moon '' sözleri ve Tony Bennett'in yüzünden eksik düşmediği o şahane gülümsemesi vardı. Istanbul bu yaz çook mutlu oldu , iyi ki geldin ve geçtin Tony Bennett , yine şenlendir buraları.... 

Sevgiler Naz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder